سندرم نفروتیک بسیار پس از 10 درمان طب سنتی چینی بهبود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سندرم نفروتیک بسیار پس از 10 درمان طب سنتی چینی بهبود

سندرم نفروتیک بسیار بهبود یافته پس از 10 درمان طب چینی TradicionalDespués 10 روز از شروع درمان از طب چینی در بیمارستان ما، این بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک یک بهبود بزرگ به دست آورد. او تجدید امید برای زنده ماندن.

قبل از آمدن به بیمارستان ما، که بسیاری از بیمارستان ها بازدید کرده و بسیاری از درمان های سعی کردم، اما هیچ بهبودی. بنا به توصیه یک بیمار، تصمیم می گیرد برای آمدن به ما بیمارستان Shijiazhuang شرکت بیماری بیمارستان Riñon.Cuando او تنها به بیمارستان ما، 3+ پروتئین و 24 ساعت سنجش کمی پروتئین ادرار می آید 2.75 گرم است. پس از درمان از بین بردن مواد سمی از بیمارستان ما، پروتئینوری می شود + - و 24 ساعته سنجش کمی پروتئین ادرار 1.92g است.

خوب، چگونه سندرم نفروتیک حذف سموم آثار درمان؟

اول، تصفیه خون آلوده. چرا شما را از بیماری کلیوی رنج می برند. دو دلیل وجود دارد: رژیم غذایی نامناسب و محیط بد. این دو دلیل را به هر دو خون آلوده خون contaminada.La مقدار زیادی از مواد سمی را از خون تشکیل شده است، که منجر به سلول های ایمنی بیش از حد فعال و واکنش التهابی ذاتی آسیب کلیوی. بنابراین، وجود خواهد داشت تعدادی از علائم. اگر خون سالم تمیز، شما را از عود مکرر رنج می برند. تعداد زیادی از سموم در خون کاهش اثرات دارو. علاوه بر این، درمان مرسوم در کنترل علائم به جای بهبود سلول های ذاتی کلیه متمرکز است. اثرات درمانی خواهد بود قطعا ایده آل نیست.

بنابراین، بسیار مهم است برای شما را به درمان از بین بردن سموم به پاک کردن خون.

مواد تشکیل دهنده اصلی درمان حذف سموم طب چینی است. داروهای چینی می تواند سموم در خون و نیز در سلول های ذاتی کلیه را حذف کنید. این نه تنها می تواند ارائه یک محیط خوب برای بهبود عملکرد کلیه، بلکه راه را برای مواد مخدر بعدی هموار می کند. حذف سموم درمان شامل مای کانگ مخلوط، دارویی، دارویی سوپ دارو حمام حمام پا، فتیلهگذاری درمان و طب سوزنی، و غیره درمان مناسب با توجه به شرایط خاص خود را. معمولا، شما نیاز به چند درمان با هم. درمان از بین بردن سم حمام درمانی پا را بهبود می بخشد عملکرد کلیه های گشاد رگ های خونی، بهبود گردش خون، پاک کننده خون خود را، که ماتریکس خارج سلولی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تامین مواد مغذی. هنگامی که عملکرد کلیه خود را بهبود است، آن را از دست دادن پروتئین را متوقف کند. سایر علائم سندرم نفروتیک، مانند تورم، hypoproteinuria و چربی خون ممکن است از ریشه، رها شوند.

3+ و 24 ساعت سنجش کمی پروتئین ادرار 1.92 گرم 2.75 گرم می شود - به این دلیل که این پروتئین می شود + است. اگر سوالی دارید، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا Whatsapp 8615732170898. ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.





:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: